ESTRUCTURA DEL CURS
En aquest fòrum podeu plantejar els dubtes que us vagin sorgint durant el desenvolupament de les activitats del curs.
En aquest fòrum podeu plantejar els dubtes que us vagin sorgint durant el desenvolupament de les activitats del curs.
Primer de tot hem d'anar a l'adreça web: http://www.educaplay.com . Allà trobarem el botó Registrarse, omplim les dades i ens enviarà un mail de confirmació. També us podeu enregistrar mitjançant el vostre compte de Facebook , de Google + o de Windows Live.
Tot i que la interfície està en castellà, anglès o francès, permet crear activitats en català i en molts més idiomes: portuguès, italià, alemany, holandès, gallec, euskera, asturià, suec, polac i turc.