ESTRUCTURA DEL CURS
En aquest fòrum podeu plantejar els dubtes que us vagin sorgint durant el desenvolupament de les activitats del curs.
En aquest fòrum podeu plantejar els dubtes que us vagin sorgint durant el desenvolupament de les activitats del curs.
Si voleu inserir l'activitat en un Blog, pàgina web o EVA, disposeu del codi embed (per inserir) a la banda dreta de l'activitat. Podeu triar entre inser-ho com una activitat Flash o com HTML5
Si només voleu enviar l'activitat per correu electrònic també disposeu de l'enllaç per compartir.
Per fer l'exemple, ho he inserit a l'EducAND-Campus amb el recurs etiqueta. El resultat és aquest: