Importació, còpies de seguretat i restauració de cursos.

PRÀCTICA: Accediu al curs de pràctiques i importeu el curs "Plantilla única". Un cop importat, editeu els paràmetres i canvieu el format del curs a "Format per temes".

2. Còpia de seguretat d'un curs

El Campus Virtual permet fer còpies de seguretat dels cursos, ja sigui per desar-es com per restaurar-les com a cursos nous. Pot ser útil en ocasions en què, el procés d'importació falla en cas de ser cursos molt grans.

Des de qualsevol curs fer clic a l'eina d'engranatge de la part superior dreta i triar l'opció "Més...".

A continuació fer clic a Còpia de seguretat.


En aquest cas, tal com passa amb la importació, també es pot fer en background (opció recomanada per a còpies de cursos complerts i grans), o pas a pas. 


En cas de voler-la fer pas a pas, cal desplaçar-se fins al final de la pàgina i fer clic a Següent.

Desmarqueu els continguts o recursos que no vulgueu incloure a la còpia i fer també clic a Següent. Finalment doneu nom a la còpia i fer clic a Fes la còpia.