FILTRES


Un filtre és una cosa tan simple com un procés automàtic que, donades una sèrie de regles, processa els correus de forma automàtica a mida que van arribant. Per exemple, és possible que vulguis que tots els correus que t'arribin de consultes@educand.ad vagin directament a la teva etiqueta "Consultes", o que tots els correus de feina es reenviïn al compte de correu de la feina...
Això és el que poden fer els filtres, es poden definir les regles que es volen (remitent del correu, assumpte, les paraules que conté...) i realitzar diferents operacions amb els correus com arxivar-lo automàticament, posar-hi una etiqueta, reenviar-lo, esborrar-lo...

Per poder crear filtres cal anar a la pestanya "Filtres" de la configuració i fer clic a "Crea un filtre nou".
filtres


En el pas següent s'ha de definir quin tipus de filtre es vol crear:
creaunfiltre
Podem triar entre el remitent, el destinatari, l'assumpte i les paraules que pot contenir, o no el missatge. Després de triar com volem filtrar els missatges fem clic a "Pas següent".

Després triarem l'acció, què volem que es faci amb el missatge que hagi passat pel filtre: arxivar-lo, marcar-lo com a no llegit, aplicar-hi una etiqueta (escollint-la del desplegable), reenviar-lo a una altra adreça, suprimir-lo... I fem clic a "Crea un filtre".
accionsfiltre

Un cop el filtre creat podem suprimir-lo o editar-lo sempre des de la pestanya "Filtres" de la configuració. Podem crear tants filtres com vulguem.
Darrera modificació: dilluns, 16 de maig 2011, 19:40