Els informes han d'entendre's com a vistes del log d'esdeveniments del curs. Tot els informes consulten exactament les mateixes dades, la diferència és com les presenten.

A continuació es descriuen els informes que venen per defecte a Moodle. Tot i això, existeixen altres informes disponibles que poden ser instal·lats pels administradors i, fins i tot, és comú que es programin informes adhoc per cobrir certs tipus d'informes oficials de les organitzacions.

Registres


Permet consultar les dades en cru del log. Mostra tota la informació dels esdeveniments del curs i permet exportar els resultats a format CSV compatible amb fulls de càlcul tipus Excel, Libreoffice Calc o Google Drive.

Aquest informe permet aplicar certs filtres a la vista per poder veure les accions d'un usuari concret o les accions que s'han fet dins d'una activitat concreta.


Registre en directe


Informe pensat perquè sigui consultat pel professor durant la realització d'examens o activitats dins de l'aula. Permet veure el log d'un període curs de temps i actualitza la finestra automàticament al cap de pocs minuts.

Informe d'activitat


Permet veure el nombre d'accions que s'han realitzat als diferents recursos i activitats del curs.


Participació al curs


Permet consultar quins usuaris han accedir a una activitat concreta i ofereix la possiblitat d'enviar un missatge a personal als usuaris.


Altres informes

Més endavant es parlarà dels informes per fer seguiment de la compleció d'activitats i insígnies.


Darrera modificació: dilluns, 4 de juny 2018, 15:56