Per bé que quan es dissenyar un curs es té molt clar què vol dir completar una activitat, la realitat és que existeixen múltiples interpretacions d'aquest conceptes. Així, encara que haguem indicat que el curs fa seguiment de la compleció, és imprescindible que, per cada activitat, s'indiqui en quin moment es considera completada.


Paràmetres general de la compleció

Encara que cada tipus d'activitat pot tenir els seus mètodes de compleció, es pot considerar que, en general, tots els tipus poden ser considerats com a completats en:

  • No indicar compleció: aquesta activitat no forma part del seguiment del curs
  • Els estudiants poden marcar manualment que l'han completat: sistema pensat per cursos d'autoformació
  • Cal que l'usuari visualitzi (accedir a) l'activitat
  • L'estudiant ha de rebre una qualificació (independentment de la qualificació aconseguida)
  • Existeix una data on aquella activitat es considera finalitzada, tant si ha accedir com si no


Alguna paràmetres específics de cada activitat

Segons el tipus d'activitat, és possible que existeixin condicions extres de compleció. A continuació veurem els exemples més importants.


Qüestionari

  • L'estudiant ha d'haver aprovat el qüestionari (per a casos on es permeten reintents)
  • Ha d'haver completat tots els intents que permet el qüestionari


Tasca

  • L'estudiant ha d'haver tramés algun lliurament (per si hi ha reintents)


Fòrum

  • L'estudiant ha d'haver obert un mínim de debats. També és possible exigir que, a més, hagi escrit alguna resposta als missatges d'aquests debats.
  • L'estudiant ha d'haver respost un nombre determinat de missatges dels debats oberts


Glossari

  • Cal que els alumnes creïn un nombre concret d'entrades


Lliçó

  • L'usuari ha d'haver navegat per la lliçó durant un mínim de minuts


SCORM

  • Haver aconseguit una qualificació mínima a l'activitat
  • Que el paquest SCORM quedi marcat com a "Passat" o "Completat"
Darrera modificació: dilluns, 31 d’octubre 2016, 14:48